ثبت و پاسخگویی۱۱۸۸ درخواست مردمی در سامانه۱۳۷شهرداری منطقه دوطی سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: طی سه ماهه سوم  سال جاری ۱۱۸۸ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

به گزارش روابط عمومی و اموراجتماعی شهرداری منطقه دو کاشان، ابوالفضل ساروقیان سرپرست شهرداری منطقه دو کاشان با اعلام این مطلب که سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد:سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

ساروقیان تاکید کرد :از۱۱۸۸پیام رسیده طی پاییز سال جاری، ۷۱۶پیام پاسخگویی ومابقی  پیامها  قابلیت اجرایی نداشته و یا  در خصوص تذکر و اطلاع رسانی بوده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان تصریح کرد: از ۱۱۸۸پیام رسیده طی مدت مذکور بیشترین پیام ها در زمینه درخواست روکش آسفالت با۱۰۷پیام و لکه گیری با ۸۲ پیام  بوده و مابقی پیام ها شامل تنظیف ،حفاری ، آبگرفتگی معابر،رفع خاموشی و اصلاح روشنایی،گرفتگی  چاه و گودال و مابقی  پیام ها  درزمینه های فضای سبز،ساخت وسازغیرمجاز و لایروبی  بوده که بیشتر پیام ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در پایان ضمن قدردانی و سپاس از همدلی و تعامل شهروندانی که از طریق ارتباط با سامانه۱۳۷ و یا پیامک و تماس تلفنی و فضای مجازی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه مشکلات محل سکونت و دیگر معابر سطح منطقه را مینمایند ،رضایت‌مندی شهروندان رابه عنوان یک سرمایه و تکیه گاهی برای مجموعه شهرداری برشمرد که در این بین تلاش مجموعه شهرداری منطقه بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با انجام عملیات آسفالت معابر و همچنین سایر فعالیتهای خدماتی موجبات خشنودی همشهریان را فراهم نماید.

آموزش فارسی | آموزش برنامه نویسی ، آموزش فتوشاپ ، آموزش MSP ، آموزش ورد ، آموزش اکسل ، آموزش تولید محتوا ، آموزش ربات تلگرام ، آموزش asp.net Mvc core ، دانلود پروژه msp آموزش کنترل پروژه msp