سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: طی سه ماهه سوم سال جاری ۱۱۸۸ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷این منطقه ثبت و پیگیری شده است.
به گزارش روابط عمومی و اموراجتماعی شهرداری منطقه دو کاشان، ابوالفضل ساروقیان سرپرست شهرداری منطقه دو کاشان با اعلام این مطلب که سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.
وی تصریح کرد:سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.
ساروقیان تاکید کرد :از۱۱۸۸پیام رسیده طی پاییز سال جاری، ۷۱۶پیام پاسخگویی ومابقی پیامها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی بوده است.
سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان تصریح کرد: از ۱۱۸۸پیام رسیده طی مدت مذکور بیشترین پیام ها در زمینه درخواست روکش آسفالت با۱۰۷پیام و لکه گیری با ۸۲ پیام بوده و مابقی پیام ها شامل تنظیف ،حفاری ، آبگرفتگی معابر،رفع خاموشی و اصلاح روشنایی،گرفتگی چاه و گودال و مابقی پیام ها درزمینه های فضای سبز،ساخت وسازغیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیام ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی در پایان ضمن قدردانی و سپاس از همدلی و تعامل شهروندانی که از طریق ارتباط با سامانه۱۳۷ و یا پیامک و تماس تلفنی و فضای مجازی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه مشکلات محل سکونت و دیگر معابر سطح منطقه را مینمایند ،رضایتمندی شهروندان رابه عنوان یک سرمایه و تکیه گاهی برای مجموعه شهرداری برشمرد که در این بین تلاش مجموعه شهرداری منطقه بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با انجام عملیات آسفالت معابر و همچنین سایر فعالیتهای خدماتی موجبات خشنودی همشهریان را فراهم نماید.